Bekledning Skaun IL

Postet av Andreas Eidsli den 21. Okt 2019

Prøving av klubbklær!

Vi åpner nettbutikken for bestilling av klubbklær igjen, og det vil bli mulig å få prøvd klær mandag 21.10.19 kl 1730-1900 i foajéen på Rossvoll Flerbrukshall.

Børsa IL har i de siste årene utviklet et nært og godt samarbeid med Skaun IL. Gjennom dette samarbeidet har det blitt enighet om at klubbklærne får et tilnærmet likt design, med ulike logoer og selvsagt hvert sitt idrettslag på ryggen.

Nettbutikken åpnes etter klesprøving og vil være åpen ut den uka. Her er fremgangsmåte for å bestille klær:

• Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: https://trimtex.no/no/min-trimtex/skaun-il-ski/
  • Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
  • Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.
    Tast inn skaunski2019 i «teamkode for innmelding» og logg inn. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne dette feltet.
    Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.
  • Nettbutikken stenger 27.10.2019 med forventet levering i uke 50.

• Tast inn borsa i «teamkode for innmelding» og logg inn.
  • Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på «Min Trimtex» for å komme tilbake igjen.